Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 22:23 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1121
rozumiem, że pomoc przez tel pomogła przy dmuchawie :)

mam używkę do sprzedania


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.04.2014, 13:37 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 479
.....nic nie mów, pewnie że pomogła......tylko śrubki były odrobinę głębiej od osi :D :D :D :D
Ale zabawa była :D :D :D a ile za ten silnik (jest razem z wiatrakiem? )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2014, 22:44 

Dołączył: 14.10.2012
Posty: 62
Witaj! Miałem identyczne objawy. Pomogła wymiana czujnika temperatury silnika. Cały czas stawiałem na silniczek krokowy ale chłopaki z PC Katowice uparli się, że to czujnik i mieli rację :) (Zegar wskazywał temperaturę prawidłowo)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2014, 22:46 

Dołączył: 14.10.2012
Posty: 62
Witaj! Miałem identyczne objawy. Pomogła wymiana czujnika temperatury silnika. Cały czas stawiałem na silniczek krokowy ale chłopaki z PC Katowice uparli się, że to czujnik i mieli rację :) (Zegar wskazywał temperaturę prawidłowo)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.05.2014, 11:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2052
Nr klubowicza: 068
zenonnonez napisał(a):
Witaj! Miałem identyczne objawy. Pomogła wymiana czujnika temperatury silnika. Cały czas stawiałem na silniczek krokowy ale chłopaki z PC Katowice uparli się, że to czujnik i mieli rację :) (Zegar wskazywał temperaturę prawidłowo)


Ale to co widzisz to temp oleju, nie silnika
W swoich wymianialem kpl czujnikow - w końcu to 20 letnie auta - lamby, czujniki temp czy ciśnienia itd..
no i to nie czujnik krokowy ale o tym było już chyba pisane

biorąc pod uwagę technologię sprzed.. lat to zwykle ma tendencję do nierównej pracy. `wysterowałem ten zawór współczesnym standalonem z programem adaptacyjnym no i wtedy jest bomba...




_________________

Marcin
----------------
http://trzymajgaz.pl/about-me/
https://www.facebook.com/TrzymajGaz/
http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2014, 20:45 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 479
....nie wiem co się stało, ale jest lepiej już nie gaśnie na wolnych obrotach........za to teraz na ciepłym silniku (temperatura robocza) falują obroty, nie ma tragedii ale słychać to i widać na obrotomierzu.
Może faktycznie wymienię wszystkie czujnik......bo na komputerze był sprawdzany i nic nie wykazało........


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2014, 21:06 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 479
Wymieniłem czujnik temperatury silnika.....i to było to !!!!!!!
Trochę było zabawy z wtyczką przy nowym czujniku ale odrobina precyzyjnej pracy ....pilnikiem i jest super.

Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam, :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2014, 11:27 

Dołączył: 14.10.2012
Posty: 62
Super! Dobrze, że finalnie udało Ci się go odszukać :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2021, 12:27 

Dołączył: 29.04.2021
Posty: 6
A czy mógł by mi ktoś powiedzieć jaka to część dokładnie ten czujnik temperatury silnika? Muszę też sprawdzić u siebie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2021, 17:07 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3879
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
polskigrek napisał(a):
A czy mógł by mi ktoś powiedzieć jaka to część dokładnie ten czujnik temperatury silnika? Muszę też sprawdzić u siebie.

Przyjacielu, a czy jesteś pewien tej usterki ?
Wskrzesiłeś temat sprzed kilku lat, gdzie opisywany był problem z falującymi obrotami. Widać i Ty masz ten problem . Wtedy zdiagnozowany na czujnik temperatury silnika. U Ciebie nie musi to być, bo przyczyn może być wiele. To częsty objaw. Nie wiem jak długo masz auto, na ile je poznałeś, zdaje się niedługo. Nie wiem jak diagnozujesz. Jeżeli nie masz fachowej wiedzy i możliwości sprawdzenia, to powierz to specjaliście. Nie eksperymentuj. Nie doprowadzaj auta na szybko do wymarzonego stanu ! I Boże broń nie słuchaj niektórych tu rad .... :wink: Pozostaw auto w oryginale za to dobrze utrzymane. Kombinując zaczniesz wydawać krocie ...niepotrzebnie.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum