Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.08.2014, 21:01 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 241
nieaktualne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.08.2014, 21:42 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
Jak przymierzasz się do budowy repliki RS to szukaj materiału z lat 72-73.
Nie polecam budowy na bazie z modelu G 3,0 , 3.2. Chyba że chcesz zbudować replike zewnętrzną, ale to za replika RS ??
Powodzenia w sprzedaży 964.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.08.2014, 21:48 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 241
i tak i tak nie bedzie oryginalnego Vinu Rsa...
dorwac cos z pierwszych 911 w dobrym stanie blacharskim to ciezki temat i chyba juz lepiej zrobic na oryginal
a g modeli jest stosunkowo niezly wybor. w rozsadnych cenach, raczej i tak blotniki przod, klapy, zderzaki byly by z laminatu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.08.2014, 23:46 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
VIN-nu RS nie będzie ale najbardziej byłaby zbliżona do oryginału. Karoseria z lat początku 70tych różniła się w szczegółach od modelu G.
Ja osobiście jestem zwolennikiem replik 911 i 356 ale zachowanych jak najbliżej oryginałowi. Włożysz trochę pracy i będziesz z zewnątrz cieszył się z RS ale to dalej będzie seryjna 911stka tylko że z laminatami błotników, zderzaków z rs.
Dla przykładu zdjęcie z Essen porządnie zbudowanej repliki na bazie rocznika 73, silnika 2,7 itd... Takie repliki np RS zbudowane na karoserii, silniku,wyposażeniu RS mają ceny i po 100tyś euro. Dlatego są repliki i repliki i dotyczy to modeli 911 i 356.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.08.2014, 0:13 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 241
tak wiem o tym wszystkim oraz to ze karoseria z lat 70tych sa waskie a RS ma podobne tylne blotniki do szerokosci G modelu...

i tak przewiduje troche wieksze przerobki np zmiana drazkow na mc persony z gwintem, wieksze hamulce itd wiec wierna replika i tak by nie bylo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.08.2014, 1:45 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2023
Wtrące się, a myślałeś o czymś takim(moja ulubiona przeróbka z tego okresu): http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... ty-ii.html

Obrazek
Obrazek
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=gC5-MoDUuRg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.08.2014, 10:27 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 241
tak znam ten projekt wiem gdzie dostac body RSRa w rozsadnej cenie ;)

jeszcze podoba mi sie 934 ale juz nie tak latwo z takimi laminatami no i wypadalo by uturbic


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.08.2014, 14:15 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
Do modelu 934 potrzebne byłoby zawieszenie z 930 aby nie stosować dystansów a zawieszenie takie to spory wydatek. Jak bedziesz potrzebował bazy to będę miał 911 z rocznika modelowego 74 produkcja 11.73 ale z silnikiem 2,7. Wiadomość na PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.08.2014, 17:01 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 241
nieaktualne do usuniecia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.08.2014, 18:47 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Gratulacje szybkiej transakcji,zostało w kraju?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.08.2014, 19:38 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 241
tak zostaje w warszawie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum