Jak przymierzasz się do budowy repliki RS to szukaj materiału z lat 72-73.
Nie polecam budowy na bazie z modelu G 3,0 , 3.2. Chyba że chcesz zbudować replike zewnętrzną, ale to za replika RS ??
Powodzenia w sprzedaży 964.
i tak i tak nie bedzie oryginalnego Vinu Rsa...
dorwac cos z pierwszych 911 w dobrym stanie blacharskim to ciezki temat i chyba juz lepiej zrobic na oryginal
a g modeli jest stosunkowo niezly wybor. w rozsadnych cenach, raczej i tak blotniki przod, klapy, zderzaki byly by z laminatu...
VIN-nu RS nie będzie ale najbardziej byłaby zbliżona do oryginału. Karoseria z lat początku 70tych różniła się w szczegółach od modelu G.
Ja osobiście jestem zwolennikiem replik 911 i 356 ale zachowanych jak najbliżej oryginałowi. Włożysz trochę pracy i będziesz z zewnątrz cieszył się z RS ale to dalej będzie seryjna 911stka tylko że z laminatami błotników, zderzaków z rs.
Dla przykładu zdjęcie z Essen porządnie zbudowanej repliki na bazie rocznika 73, silnika 2,7 itd... Takie repliki np RS zbudowane na karoserii, silniku,wyposażeniu RS mają ceny i po 100tyś euro. Dlatego są repliki i repliki i dotyczy to modeli 911 i 356.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Do modelu 934 potrzebne byłoby zawieszenie z 930 aby nie stosować dystansów a zawieszenie takie to spory wydatek. Jak bedziesz potrzebował bazy to będę miał 911 z rocznika modelowego 74 produkcja 11.73 ale z silnikiem 2,7. Wiadomość na PW.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników