Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2014, 18:00 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3886
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Nie wtrąciłem się w ten temat z przekory, przemądrzania, wybrzydzania ani chęci sprzedaży.
Czuję bluesa do takiej przeróbki, bo sam o czymś takim długo myślałem, wertowałem katalogi, zbierałem potrzebne części aż zrobiłem. Wykorzystując wielce sprzyjający fakt, że mój oryginalny turbo-look ma nadwozie idealnie pasujące do takiej "robótki", w rozsądnej cenie, przy użyciu rozsądnego nakładu pracy i dający możliwość łatwego powrotu do oryginału, co w ub. roku uczyniłem.
Ja jestem zwolennikiem, jeżeli kopiowania, to na kształt......oryginału. Stąd wybrałem wariant restylingu na " RS 3.0 '74" Nie RSR, bo tu zdania były podzielone i mimo, że w powszechnym mniemaniu mogłoby to być RSR, to prawdziwe RSR jest z tyłu jeszcze o 6 cm. szersze niż turbo (turbo-look). Tak się złożyło, że najtrudniej było mi zdobyć właśnie tylny zderzak. Po ponad rocznych poszukiwaniach w końcu trafiłem na oryginalny...RSR. Musiałem go zwęzić !!!, ale wyszło, jak pamiętacie, chyba OK. Projekt takiego restylingu w oparciu o własną wizję i zamiłowania estetyczne jak najbardziej szanuję. Ten samochód i tak już został poddany "obróbce" odbiegającej od oryginału więc dalsza modyfikacja w tym czy innym kierunku, jak będzie zrobiona estetycznie, nie ujmie mu blasku, a doda. No i da Właścicielowi wiele pozytywnych emocji. Do takich zaliczam też godziny spędzone w garażu :lol:
Bawi się w ten sposób spora grupa pasjonatów Porsche, co widać w prawie każdym "Porsche Scene" czy "911&PW".
Ciekaw jestem końcowego efektu.
Powodzenia !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2014, 22:39 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
:thumbup:

PS. Proponuję jednak wklejać mniejsze zdjęcia ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.05.2014, 23:34 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
wit007 napisał(a):
:thumbup:

PS. Proponuję jednak wklejać mniejsze zdjęcia ;)


Rzeczywiście silnik tego forum nie radzi sobie z formatowaniem grafik... Zapdejtuję wszystkie, ale jeszcze nie dzisiaj :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2014, 22:25 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Leci do mnie kolejna paczuszka z GB. Jej wymiary, to 70x55x87cm. Waga 16kg... Fotki niebawem :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2014, 21:53 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Krwista osłona silnika! Żałuję, że nie udokumentowałem stanu przed regeneracją. Był po prostu fatalny. No i znowu kroczek do przodu :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2014, 23:33 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3886
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Czy ona wcześniej też była czerwona ?
Kolor osłony silnika miał znaczenie. Informacyjne. Czerwony był przypisany silnikom gaznikowym - "S"

A ja też się pochwalę...naklejką.

Mam taką oryginalną, którą dostałem (kiedy ? 1972 ? 1973 ? ) od jakiegoś zawodnika niemieckiego startującego Porsche na Rajdzie Polski, który jeżdziliśmy z kolegami oglądać w Limanowej. Tam był jeden z odcinków górskich...... Cieszyłem się jak dziecko, (choć byłem już dorosłą młodzieżą) i cenię sobie ją bardzo !

(co się dzieje, że niektóre watki są takie rozlazłe ?)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.05.2014, 0:05 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
pdmobil napisał(a):
Czy ona wcześniej też była czerwona ?
Kolor osłony silnika miał znaczenie. Informacyjne. Czerwony był przypisany silnikom gaznikowym - "S"

A ja też się pochwalę...naklejką.

Mam taką oryginalną, którą dostałem (kiedy ? 1972 ? 1973 ? ) od jakiegoś zawodnika niemieckiego startującego Porsche na Rajdzie Polski, który jeżdziliśmy z kolegami oglądać w Limanowej. Tam był jeden z odcinków górskich...... Cieszyłem się jak dziecko, (choć byłem już dorosłą młodzieżą) i cenię sobie ją bardzo !

(co się dzieje, że niektóre watki są takie rozlazłe ?)


Osłona była czerwona, ale taka wyblakła, brzydka. A co do gaźnika, to go nie mam. U mnie jest już wtrysk Jetronic.

Naklejka - super opowieścią mnie uraczyłeś. Uwielbiam takie historie! :)
To są takie detale, które rosną do rangi rzeczy wielkich, które kształtują przyszłość. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.05.2014, 8:37 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3886
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
noboco napisał(a):
........To są takie detale, które rosną do rangi rzeczy wielkich, które kształtują przyszłość. :)


Opowieść ? Zaledwie jedno zdanie. Opowieśc o Rajdzie Polski w 1973r., kiedy miał 5000km, był zaliczany do Mistrzostw Swiata, a ukończyło go (było sklasyfikowanych) 5-8 samochodów, to były emocje, Tam były Fiaty Abarthy, Renault Alpine, sporo Porsche, radzieckie Moskwicze !!! ale i zespół Fabryczny FSO !!!
Tak, takie detale ukształtowały mnie gruntownie.
Co do kolorów osłon - czerwona była przypisana silnikom "S" zielona "E" czarna mechanicznej pompie, z czasem się jednak to chyba zatarło. Ja miałem swego czasu K-jetronica z czerwoną. Ten, który miałem z zieloną..tak, był "E" ale został przerobiony......




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2014, 23:11 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
16 kilogramów paczki w końcu przybyło! Fotele Cobra Classic RS. Fajnie uzupełnią wnętrze :)
Przy okazji wspomnę, że nie ważą nic!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2014, 23:39 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Naklejki silnikowe wydrukowane! Wyszły ekstra :)
Mam ich za dużo (musiałem zamówić duży nakład), więc jeśli ktoś potrzebuje, chętnie pomogę :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2014, 13:13 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Boszzzzz... Szczegóły potrafią być wymagające. Uchwyt do popielniczki. Szukałem go przez 2 miesiące. Dzięki Markowi z Ohio już nie szukam :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2014, 22:26 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
No i wreszcie jedziemy do lakiernika!
http://www.instagram.com/p/o8ezI7j1QW/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2014, 10:06 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Już zaczyna się coś dziać :)

http://instagram.com/p/pCcfidj1YV/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 0:30 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
Dach Targa okazał się najdłużej trwającym zlepkiem krwi, potu, łez i zwątpienia. To nie jest TYLKO "wymiana poszycia". To AŻ "wymiana poszycia"... Siedem miesięcy. Tak, siedem. Tyle trwała renowacja tego kawałka sufitu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 0:40 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3069
czy taki uchwyt jest już nie do nabycia w aso ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 9:26 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
porscheee napisał(a):
czy taki uchwyt jest już nie do nabycia w aso ?

Yyyy, ale o so chozi? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 9:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Chyba ten od popielniczki :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 10:03 

Dołączył: 27.01.2012
Posty: 323
wit007 napisał(a):
Chyba ten od popielniczki :)

No to niespodzianka: ta część w ogóle nie figuruje w katalogu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 11:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5052
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie wierzę że nie występuje w katalogu :)
Prawdopodobnie jest skatalogowana razem z inną (częsta praktyka).
Innymi słowy trzeba kupić większy element - obstawiam popielniczkę
patrząc na katalog (widać, że z tyłu są dwie nakrętki). Ale mam bardzo
małe doświadczenie z 911 przed 1998, więc się nie upieram ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum