Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.12.2009, 21:37 

Dołączył: 26.10.2008
Posty: 29
Witam!Mam pytanie dot tarcz i klockow.Polecacie ceramike czy wymienic standard na co innego?Chodzi mi o poprawe ukladu hamulcowego przed podniesieniem mocy no okolo 610PS.Drugie pytanie dot zawieszenia .Jakie zawieszenie polecacie?Chodzi mi o usztywnienie.Uwazam ze standard za bardzo odbiega od poziomu przy starcie i ostrym hamowaniu.Dzieki i WESOLYCH SWIAT!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.12.2009, 22:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9165
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zmiana na ceramikę będzie baaardzo kosztowna, więc nie wiem czy ma sens. Co do pozostałych kwestii niech może wypowiedzą się właściciele 997 turbo. Wesołych!




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.12.2009, 0:59 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
fajnie ze zdarzaja sie ludzie ktorzy potrafia zadac czegos wiecej od porsche turbo :D

do czego chcesz uzywac auta?

po modyfikacji auta na 600 koni seryjne hamulce wciaz beda dawaly rade.
upewnij sie ze zeczywisci placisz za 600 koni, mamy tu kolege co kupowal kity w fvd tylko ze koni nigdy nie bylo tyle za ile zaplacil....
ewentualnie mozesz zalozyc komplet nawiewow ktore to spowoduja ze ciezej bedzie doprowadzic do sytuacji w ktorej zrobi im sie za goraco....
pamietaj o plynie hamulcowym oraz o przewodach ktore tez mozesz zmienic no i klockach.....opcji generalnie jest mnostwo, ceramika?
owszem jak chesz wydac pare centow,ale mysle ze nie ma takiej potrzeby.

zawieszenie, owszem tapczan straszny :D

wiele zmieni wymiana stabilizatorow, kup sobie zestaw pss bilstein'a


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 9:29 

Dołączył: 26.10.2008
Posty: 29
Myslalem o fvd ale faktycznie nie maja dobrych opinii.Co do celu tuningu to tylko i wylacznie fanaberia ale jak cos robie to z glowa i chce zadbac o szczegoly.Dzieki za odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 14:36 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Co do hamulców to przerobiłem ten temat w ostatnich trzech miesiącach dogłębnie

i moje wnioski dla ciebie są takie :

tył pozostawił bym 350mm można by było zmienić tarcze na Cup-ową ale to hamowania zasadniczo nie poprawi ewentualnie zwiększy wytrzymałość samej tarczy.
koniecznie zmiana klocków na PAGID (minimum RS 15 )lub FERODO RACING (minimum DS 2500)

co do przodu to opcji jest parę najlepsza była by zmiana na 380mm (lub więcej jesli masz koła 20" ) ale można też pozostać przy twoim rozmiarze tarczy a tylko dołożyć porządne klocki

Na co byś się nie zdecydował to koniecznie wymień płyn tylko i wyłącznie na MOTUL RBF 660 i wymień przewody polecam Goodridge ( koszt około 120 euro za 4szt.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 18:06 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
mozliwosci jest mnostwo:

zastanow sie przedewszystkom czy zostajesz z seryjnymi zaciskami.

powtarzam prowadnice powietrza sa bardzo potrzebne, wiadomo co zabija hamulce? temperatura !!!!
wrzuce jakos foty moich prowadnic.

tak jak powiedzialem jesli bedziesz mial dlubniety motor na prawdziwe 600ps'ow to wystarczy ze zalozysz komplet prowadnic, przewodow, plyn i klocki od gt3.

jak bedzie Ci malo do mozesz zakladac takie tarcze jak ja mam.


Ps.zapomnij o fvd wysylkowy sklep tuningowy......


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 18:08 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
Co do hamulców to przerobiłem ten temat w ostatnich trzech miesiącach dogłębnie

i moje wnioski dla ciebie są takie :

tył pozostawił bym 350mm można by było zmienić tarcze na Cup-ową ale to hamowania zasadniczo nie poprawi ewentualnie zwiększy wytrzymałość samej tarczy.
koniecznie zmiana klocków na PAGID (minimum RS 15 )lub FERODO RACING (minimum DS 2500)

co do przodu to opcji jest parę najlepsza była by zmiana na 380mm (lub więcej jesli masz koła 20" ) ale można też pozostać przy twoim rozmiarze tarczy a tylko dołożyć porządne klocki

Na co byś się nie zdecydował to koniecznie wymień płyn tylko i wyłącznie na MOTUL RBF 660 i wymień przewody polecam Goodridge ( koszt około 120 euro za 4szt.


opanowales te swoje hamulce ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 18:15 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
W końcu dałem rade :)
z rozpedu zrobiłem też tył
zostały mi tylko prowadnice do zrobienia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 18:21 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
turbuś napisał(a):
Myslalem o fvd ale faktycznie nie maja dobrych opinii.Co do celu tuningu to tylko i wylacznie fanaberia ale jak cos robie to z glowa i chce zadbac o szczegoly.Dzieki za odpowiedz.


wystrczy sie przyjrzec temu pieknemu chinskiemu blyszczacemu wydechowi oferowanemu przez fvd, to samo tyczy sie kolektorow ktore nie sa potrzebne do 700 koni, tzn seryjne swietnie daja sobie rade.

zebys mial prawdziwe 600 koni potrzebujesz dobrych sprezarek, bardzo dobrego wydechu, programu i warto bybylo uzyc wydajniejszych coolerow, czym nizsza temperatura powietrza doladowujacego tym lepiej.

tu masz przyklad kolejenego chinczyka......

http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/997_T ... r-Kit.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 18:22 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
W końcu dałem rade :)
z rozpedu zrobiłem też tył
zostały mi tylko prowadnice do zrobienia


czyli 380mm masz z przodu?
co z zacisckiem?
pokaz foty....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 18:25 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
moje nastawienie do fvd bierze sie stad iz uzywalem ich kilkukrotnie gdy potrzebowalem cos na szybko, czyli np lekkie kolo zamachowe ktore bylo polowe tansze niz w porsch'u, zakupilem przyszlo, okazalo sie ze oni podrabiaja oryginalne o czym slowem nie wspomnieli !!!!
rozlecialo sie po 1200 kilometrach, nie wspomne o kolektorach Mariusza B ktore notorycznie pekaly, zgniataly sie.....
no i o mocy za ktora zaplacil a nigdy jej nie mial itp


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 22:55 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
przód
zaciski BREMBO 8 tłoczków G-family
tarcze BREMBO 380mm x 34mm z aluminiowym "dzwonem"
klocki 8szt.PAGID i 8szt.FERODO RACING czekam na paczke z przewodami jeszcze

tył
zaciski PORSCHE / BREMBO 4 tłoczki
tarcza z GT3 350mm x 28mm
klocki (jeszcze niema)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:03 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
..


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:04 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:10 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
w planie mam jeszcze prowadnice przód i tył
tylko jest ich pare rodzajów i na razie to rozgryzam bo niektóre mocno przeszkadzają w codziennej jeździe


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:12 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
brakuje mi tylko przejściówki ale mam juz chłopaków na POLITECHNICE co mi dorobią z jakiegoś stopu aluminiowo-magnezowego


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:24 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
czyli robisz rzezbe :D

mam prosbe, czy moglbys zwazyc jedna przednia tarcze?

ja zrezygnowalem z 8 tloczkowych zaciskow oraz tarcz 380mm (poprzedni zestaw ktory mialem bo wazyl tone !!!! )

teraz mam 380mm ktore sa ponad 2 kilo lzejsze na strone od serii, nie wiem czy wiesz jak duze znaczenie ma waga elementow nie amortyzowanych?

tylne prowadnice sa zle, przednie jesli sa od 997 cup to sa dobre :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:31 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
zważyć mam razem (zacisk + klocki + tarcza + przejsciówka )
bo tylko wtedy wydaje mi sie że bedzie dobre porównanie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:36 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
napewno wiem że
komplet z TURBO przód 350mm waży 17,5 KG jedna strona
a zestaw brembo 380mm z aluminiowym "dzwonem" 13,5 KG jedna strona (przy zacisku 6 tłoczkowym) różnica spora


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2009, 23:52 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
zwaz prosze samo tarcze z dzwonem.

seryjna wazy 12,3 a brembo ze zdjecia 10? zwaze ja w poniedzialek jeszcze raz.

w kazdym razie ta ktora mialem przedtem tzn zestaw 380mm i 8 tloczkowe zaciski wazyly b duzo.

zauwaz ze te nowe tarcze brembo maja malo materialu po ktorym jezdzi klocek, zaczelem sie zastanawiac o co chodzi bo powierzchnia jest duzo mniejsza versus seria.
mysle ze chodzi o chlodzeni ktore jest najwazniejsze, czyli powietrze duzo latwiej przedostaje sie przez lopatki pomiedzy tarczami...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum